Film promocyjny Firmy HydroMonter
O projekcie
Firma HydroMonter to rodzinna firma z tradycjami, której nie obce są innowacyjne technologie. Po wstępnych konsultacjach podjęliśmy wspólnie decyzję, że film promocyjny będzie swoistą wizytówką firmy, podkreślającą solidność, wiedzę oraz ponad 30-letnie doświadczenie. Dla naszego Klienta bardzo ważne było też, by pokazać kompleksowość jego usług – 'od A do Z’, znajdujące się w ofercie firmy.
Więcej na temat projektu poniżej.
Zapytaj o wycenę dla swojego projektu
kontaktFilm promocyjny firmy HydroMonter – skrócone case study
Na samym początku pracy nad filmem powstaje tzw. Storyboard, czyli uproszczony scenariusz filmu, uwzględniający sugestie Klienta. Po zatwierdzeniu scenariusza, rozpoczęliśmy właściwy proces produkcyjny.
Szybko okazało się, że jest to nie lada wyzwanie. Sesje zdjęciowe do filmu odbywały się bowiem w 8 różnych lokacjach, w sporych odstępach czasowych, z uwagi na specyfikę działalności firmy.


Zarejestrowaliśmy bardzo dużo materiału filmowego w rozdzielczości 4K, z którego wybraliśmy samą esencję. Powstały w efekcie film nie jest jedynie zlepkiem wrzuconych ujęć na chybił trafił. Każda sekwencja jest przemyślana pod kątem celu, jaki przyświecał nam przy jego produkcji. Mocno przemyślany jest przy tym nie tylko scenariusz, dobraliśmy również odpowiednich aktorów, dobrze reprezentujących grupę docelową, do której klient chce trafić z filmem promocyjnym.
Tworząc ten film sporo się też nauczyliśmy. Na przykład następnym razem chcielibyśmy lepiej zorganizować harmonogram prac, dzięki czemu będziemy mogli ukończyć nagrania w jeszcze krótszym czasie.
Montując materiał zadbaliśmy również o wypełnienie filmu różnego rodzaju „smaczkami” przykuwającymi uwagę widza, takimi jak animacja ruchu wody w logo na samym początku filmu, pokazanie szybko organizującej się ekipy remontowej przez zastosowanie szeregu efektów maskujących, kreatywne przejścia sugestywnie wspierające narrację, np. zakładanie ogrzewania podłogowego zmontowane bezpośrednio ze sceną wejścia do gotowej łazienki.
Cieszy nas również, że sprawnie udało nam się dobrać punkty kulminacyjne – chociażby uścisk dłoni sprzedawcy z klientami czy przybicie piątki przez ekipę.